迟来的~Another Tag Another Reason To Smile

Posted on 2009年9月8日星期二 |

很意外思念鱼头会tag我,毕竟我在这圈子的时间尚短嘛!
这游戏差不多要下画了我才玩,真是慢人好几拍(晕~)
虽然姗姗来迟,却诚意十足哦!呵呵~


Another Tag Another Reason To Smile
The Tag
1. A – Available/Single?刚踏入爱情坟墓不久
2. B – Best friend?不多
3. C – Cake or Pie?蛋糕
4. D – Drink of choice?咖啡~我的第一选择
5. E – Essential item you use every day? 电脑
6. F – Favorite color? 粉色系列
7. G – Gummy Bears Or Worms? Gummy Bear 吧
8. H – Hometown? 之前在昔加末,现在新山落定生根
9. I – Indulgence? 之前喜欢阅读,现在较烘焙+上网
10. J – January or February? 二月(情人节+天数少,很快就混过去了,啊哈哈)
11. K – Kids & their names? 从缺
12. L – Life is incomplete without? 感情(不管什么情)
13. M – Marriage date? 注册算不算?花好月圆之时~
14. N – Number of siblings?四姐一弟
15. O – Oranges or Apples? 我比较喜欢木瓜+芒果
16. P – Phobias/Fears? 生老病死 + 没$$
17. Q – Quote for today? 不确定
18. R – Reason to smile? 幸福满足 + 事事顺意 
19. S – Season? 秋季 + 冬季(虽然我怕冷)
20. T – Tag 4 People? 从缺(好多人都玩了,我在火车尾了,呵呵)
21. U – Unknown fact about me? 我教书时有时挺严厉的
22. V – Vegetable you don't like? 青葱+ 西芹+等等
23. W – Worst habit? 懒惰+ 没毅力+健忘+糊涂
24. X – X-rays you've had?几年前拍过~
25. Y – Your favorite food? 辣沙+鸡肉+其他
26. Z – Zodiac sign? 不像狮子的狮子座


The Rules
1. Link the person who tagged you.
2. Post the rules on your blog.
3. Share the ABCs of you.
4. Tag 4 people at the end of your post by linking to their blogs.
5. Let the 4 tagged people know that they have been tagged by leaving a comment on their website.
6. Do not tag the same person repeatedly but try to tag different people, so that there is a big network of bloggers doing this tag.

1 条评论:

CurryFishHead 说...

哈哈~不迟不迟啦~
而且这不是说开始blogging很久的人才可以玩啊!
大家交流一下嘛~


UPSR今天开始了,我也祝小朋友们能考到好成绩~
UPSR已经离我有十年了T_T

嘿嘿!过几天会不会有生日大餐啊?

发表评论